Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen: FAQ: vragen die we vaker krijgen, blijven de moeite van het beantwoorden!

Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

  • Ik heb in het bestelmenu gekozen voor “eigen ontwerp”. Waarom is dit duurder?
  • Als u kiest voor de optie “eigen ontwerp” maken we een ontwerp op maat. Dit kost tijd en overleg en u mag zo vaak u wilt aanpassingen doorgeven. Foto’s en afbeeldingen worden geschikt gemaakt als laserbestand en indien nodig geoptimaliseerd. Al deze dingen vallen onder het kopje “eigen ontwerp”. Het wordt een compleet gepersonaliseerd product, vandaar de meerprijs. 

 

  • Na mijn eerste keuze in het menu kom ik niet verder, er verschijnt geen prijs of winkelmandje?
  • Indien er meerdere keuzemogelijkheden zijn in het bestelmenu móet je overal iets aanvinken. Daarna verschijnt het vakje waar je tekst in kunt vullen of bijzonderheden kunt vermelden.

 

  • Ik heb een product besteld en nu wil ik nog een product extra bestellen, moet ik dan weer verzendkosten betalen?
  • Nee hoor, als de eerst bestelde producten nog niet verzonden zijn, mag u “afhalen” aanvinken. Dan betaalt u geen extra verzendkosten en kan het tweede deel van de bestelling nog mee met de eerste. Dit kan alleen als de eerste bestelling nog niet verzonden is!

 

  • Ik wil graag een afbeelding door jullie laten graveren. Waar kan ik deze uploaden?
  • Afbeeldingen zijn niet via de site uploadbaar. U kunt de afbeelding aan ons mailen, o.v.v. het bestelnummer. Wij checken dan sowieso de geschiktheid van de afbeelding voor het graveren.

 

  • Krijg ik altijd een voorbeeld van het product wat ik heb besteld?
  • Nee, je krijgt alleen een ontwerp van een product als je kiest voor de optie “custom”.

 

  • Wat is de levertijd van een op maat gemaakt product?
  • De levertijd van een product is 3-5 werkdagen na goedkeuring van een (eventueel) ontwerp. Soms kan de levertijd wat langer zijn, als het erg druk is. Dan streven we naar een uiterste levertijd van 10 werkdagen. Vooral rond de feestdagen is het erg druk!

 

  • Ik ben niet tevreden over mijn product, wat nu?
  • Laat ons weten wat er niet naar wens is, we denken graag mee over een oplossing. 

 

  • Ik heb gebeld, maar krijg jullie niet te pakken. Wat nu?
  • We geven veel workshops buiten de deur en zijn ook in onze werkplaats bezig. Dat betekent dat het niet altijd mogelijk is om de telefoon op te nemen. Probeert u het eens met een mailtje, dat gaat vaak sneller.

 

  • Zijn jullie producten geschikt om buiten op te hangen?
  • Alleen onze borden voor binnen en buiten zijn geschikt om buiten op te hangen.

 

  • Ik heb een spoedje, kan dat?
  • Meestal wel, neem gerust contact met ons op.

 

  • Ik wil graag als bedrijf bij jullie inkopen, kan dat?
  • Dat kan, mits je in het bezit bent van een KVK nummer. Ook is het niet mogelijk om al onze producten in te kopen, je kunt bijvoorbeeld kiezen voor de categorie “kids” of “decoratie”.

 

  • Ik heb een product via de site besteld en nu wil ik graag een aparte factuur. Kan dat?
  • Helaas, heeft u via de site besteld, dan kunnen we alleen de factuur van de shop aan u mailen, hier staan alle bestelgegevens in. We kunnen geen aparte factuur maken.